ام اس عاشقانه براي مادر ,اس ام اس دوستت دارم براي مادر ,شعر به مناسبت روز مادر ,جملات زيباي تبريک رو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 522
بازدید کل : 51119
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

ام اس عاشقانه براي مادر ,اس ام اس دوستت دارم براي مادر ,شعر به مناسبت روز مادر ,جملات زيباي تبريک روز مادر ,اس ام اس در مورد روز مادر ,شعر مخصوص تولد حضرت فاطمه ,اس ام اس جديد روز مادر .sms روز مادر .پيامک روز زن .مسج هاي ,ولادت حضرت فاطمه,پيامک روز مادر,اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن

مادر اي والاترين رويا ي عشق
مادر اي دلوا پس فرداي عشق
مادر اي غمخوار بي همتا ي من
اولين و آخرين معناي عشق
==============

زيبا ترين کلمه برلب هاي بشريت کلمه«مادر» وزيبا ترين آوا،
آواي«مادرم» است.اين کلمه آکنده از عشق و اميد است،
کلمه شيرين و مهر انگيز که از اعماق قلب بر مي خيزد
وزيبائي است.مادر همه چيز ماست
مادر آن روح جاوداني است که
لبريز از عشق و
زيبائي است
==============

زنم از ديده بر دل روي مادر
منم مست کمان ابــروي مادر
گل از خجلت نقابي بر رخش زد
چو آمد عطر مشکين بــوي مادر
==============

تو نمايانگر الطاف خدايي مادر
مروه و حج و صفايي مادر
زير پاي تو بهشت است بهشت
باز هم طفل توام ،هرچه کردم ، چه زيبا و چه زشت
==============

مادر تابلوي آفريدگار است . تار و پود روح مادر را از مهرباني بافته اند.
عشق مادر هديه بزرگ خدا به انسان. پس قدر اين هديه بزرگو ار را بدانيم .
==============

هر لحظه در برابر من اشک ريختي
از چشم پر ملال تو خواندم شکايتي
بيچاره من، که به همه ي اشکهاي تو
هرگز نداشت راه گناهم نهايتي
==============

مادر ، تک واژه اي ست زيبا
مادر ، عين زيبايي ست و البته که زيباتر از زيبايي چيزي نيست
قلب بزرگ خدا در سينه ي مادران مي تپد
مادر ، دستي بر گهواره دارد و دستي در دست خدا
آن گاه که مادر، گهواره را تکان مي دهد
==============

مادر قسم بجان عزيز ات که هيج گاه
ياد شکوه مند تو از دل نمي رود
تا دامن کفن نکشم زير پاي خاک
نقشي تو هم دمي ز مقابل نمي رود
اي زن، اي الطاف دستِ حضرتِ پروردگار
اي تو بهتر از همه هستي، به صد ره آشکار
خنده ات چون روشنايِ صبحِ هستي، پر ضيا
خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا
روزت مبارک
==============

خوش آهنگ ترين نغمه هاي هستي نثار قلب خسته و صبورت
روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
==============

سهم من از زندگي دستان پر مهر تو شد
مي ستايم من تو را تا آخر عمر همسرم
در ميان اوج تنهايي تو با من مانده اي
تا تو باشي من چه غم دارم ز دنيا همسرم
روزت مبارک
==============

در ثانيه هاي بودنت مي مانم
در فصل شکست خوردنت مي مانم
يک سال نه ده سال چه فرقي دارد
تا لحظه دل سپردنت مي مانم و دوستت دارم . . .
==============

آسمان آبي چشمان تو مال من است , تا زنم پر در ميان آسمانت همسرم
هر زمان تا از تمام زندگي خسته شدم , عاشقم کردي به راه زندگاني همسرم
روز مبارک ، دوستت دارم
==============

زنان تحصيل کرده همسران خوبي از آب در مي آيند
زيرا براي اين که توضيح دهند که چرا غذا شور يا بي مزه شده
واژه هاي بيشتري در دست دارند !
==============

پنهان نميکنم ز شما ، دوست دارمت
اندازه خدا ، به خدا دوست دارمت
هرچه از زمين و زمان خسته ام ولي
برون از تمام قيد و بندها دوست دارمت
روزت مبارک
==============

نام تو رازي نوشته بر بال پروانه هاست
گلها همه به نام تو مشهورند
آيينه هاي از انعکاس نام تو مي خندند
و من تنها براي تو مي گويم
زندگي کن تا زنده بمانم
روزت مبارک
==============

من به پرواز نمي انديشم
به تو مي انديشم به تو که بهتر از انديشه ي يک پروازي
روزت مبارک
==============

خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفريده شد
لبخند زيباى خداوند
روزت مبارک!




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس جديد روز مادر و روز زن , ,
:: برچسب‌ها: ام اس عاشقانه براي مادر , اس ام اس دوستت دارم براي مادر , شعر به مناسبت روز مادر , جملات زيباي تبريک روز مادر , اس ام اس در مورد روز مادر , شعر مخصوص تولد حضرت فاطمه , اس ام اس جديد روز مادر , sms روز مادر , پيامک روز زن , مسج هاي , ولادت حضرت فاطمه , پيامک روز مادر , اس ام اس تبريک روز مادر , اس ام اس تبريک روز زن ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com