ام اس عاشقانه براي مادر ,اس ام اس دوستت دارم براي مادر ,شعر به مناسبت روز مادر ,جملات زيباي تبريک رو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 147
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 617
بازدید کل : 51214
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

ام اس عاشقانه براي مادر ,اس ام اس دوستت دارم براي مادر ,شعر به مناسبت روز مادر ,جملات زيباي تبريک روز مادر ,اس ام اس در مورد روز مادر ,شعر مخصوص تولد حضرت فاطمه ,اس ام اس جديد روز مادر .sms روز مادر .پيامک روز زن .مسج هاي ,ولادت حضرت فاطمه,پيامک روز مادر,اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

تو بهترين گل، ميان شهر گلهايي
تو رنگ آفتابي،
شب که مي رسد، مثل ستاره،
گوئيا مهتابي…
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

درزيباترين واژه بر لبان آدمي واژه مادر است. زيباترين خطاب مادر جان است. مادر واژه ايست سرشار از اميد و عشق. واژه اي شيرين و مهربان که از ژرفاي جان بر مي آيد. روزت مبارک مادر
زن هستي ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا عشق مظهر است بعد از خـــــــدا به سجده بوَد زآنکه مادر است
به ياد مي آورم لحظه هاي فراز را که صداي او اعتبارم مي بخشيد و لحظه هاي نشيب را که اعتمادم به ياد مي آورم افراي افراشته اي را به ياد مي آورم مادرم ر
ا …
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

مي دوني فرق روز پدر با روز مادر چيه ؟
روز مادر طلا فروشي ها شلوغ مي شه
اما روز پدر جوراب فروشي ها ..
مي دوني شباهشتون چيه ؟
پول هر دو از جيب بابا مي ره
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

مادر، اي لطيف ترين گل بوستان هستي، اي باغبان هستي من، گاهِ روييدنم باران مهرباني بودي که به آرامي سيرابم کند. گاهِ پروريدنم آغوشي گرم که بالنده ام ساز
د.
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

دو موجود هستي گرامي تر است
يکي ميهن و ديگرش مادر است
ستايش کنم زن که او مادر است
که مادر سزاوار زيب و زر است
تو اي مادر من نواي ميهن من
کنم خواب در اغوشت اي سرور من
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

مادر:
کاشکي مي شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالايي هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

در زيباترين واژه بر لبان آدمي واژه مادر است. زيباترين خطاب مادر جان است.
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

مادر واژه ايست سرشار از اميد و عشق. واژه اي شيرين و مهربان که از ژرفاي جان بر مي آيد. روزت مبارک مادر
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

زن هستي ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

به ياد مي آورم لحظه هاي فراز را که صداي او اعتبارم مي بخشيد و لحظه هاي نشيب را که اعتمادم به ياد مي آورم افراي افراشته اي را به ياد مي آورم مادرم را …
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

آسودگي از محن ندارد مادر. آسايش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خويش ورنه غم خويشتن ندارد مادر
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

مادر اي لطيف ترين گل بوستان هستي
تو شگفتي خلقتي
تو لبريز عظمتي
تو را دوست دارم و مي ستايمت!
دست بر دعا بر مي دارم و از خداي يگانه برايت برکت,رحمت و عزت مي طلبم.
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

مادرجون اين دسته گل تقديم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشي و من خاک زير پات
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

درزيباترين واژه بر لبان آدمي واژه مادر است. زيباترين خطاب مادر جان است. مادر واژه ايست سرشار از اميد و عشق. واژه اي شيرين و مهربان که از ژرفاي جان بر مي آيد. روزت مبارک مادر
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

زهرا که از فروغش عالم ضيا گرفته , دين نبي ز فيضش نشو و نما گرفته
مريم زمکتب او درس حيا گرفته , جشني به عرش اعلي بهرش خدا گرفته . . .
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

مادر خوبم :
به تو سلام مي کنم، تا خانه عروجم با دعاي تو بنا شود
و دلم در آسمان آبي مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
مادر، اي لطيف ترين گل بوستان هستي، اي باغبان هستي من، گاهِ روييدنم باران مهرباني بودي که به آرامي سيرابم کند. گاهِ پروريدنم آغوشي گرم که بالنده ام سازد.
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

دو موجود هستي گرامي تر است
يکي ميهن و ديگرش مادر است
ستايش کنم زن که او مادر است
که مادر سزاوار زيب و زر است
تو اي مادر من نواي ميهن من
کنم خواب در اغوشت اي سرور من
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

مادر:
کاشکي مي شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالايي هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم
==============




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس جديد روز مادر و روز زن , ,
:: برچسب‌ها: ام اس عاشقانه براي مادر , اس ام اس دوستت دارم براي مادر , شعر به مناسبت روز مادر , جملات زيباي تبريک روز مادر , اس ام اس در مورد روز مادر , شعر مخصوص تولد حضرت فاطمه , اس ام اس جديد روز مادر , sms روز مادر , پيامک روز زن , مسج هاي , ولادت حضرت فاطمه , پيامک روز مادر , اس ام اس تبريک روز مادر , اس ام اس تبريک روز زن , پيامک تبريک روز زن , پيامک تبريک روز زن , sms تبريک روز مادر , sms تبريک روز زن ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com