اس ام اس عاشقانه براي مادر ,اس ام اس دوستت دارم براي مادر ,شعر به مناسبت روز مادر ,جملات زيباي تبريک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 489
بازدید کل : 51086
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

اس ام اس عاشقانه براي مادر ,اس ام اس دوستت دارم براي مادر ,شعر به مناسبت روز مادر ,جملات زيباي تبريک روز مادر ,اس ام اس در مورد روز مادر ,شعر مخصوص تولد حضرت فاطمه ,اس ام اس جديد روز مادر .sms روز مادر .پيامک روز زن .مسج هاي ,ولادت حضرت فاطمه,پيامک روز مادر,اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن, اس ام اس روز مادر, sms روز مادر
==============

آسماني پر از ستاره، دشتي پر از گل،
تقديم به آني که بهشت زير پايش جا دارد
به مادرم . . .
که مهرش تا ابد در دلم جاي دارد . . .
==============

, اس ام اس روز مادر, sms روز مادر
==============

مي دوني فرق روز پدر با روز مادر چيه ؟
روز مادر طلا فروشي ها شلوغ مي شه اما روز پدر جوراب فروشي ها !
مي دوني شباهشتون چيه ؟ پول هر دو از جيب بابا مي ره !!!
==============

, اس ام اس روز مادر, sms روز مادر
==============

مادر، اي لطيف ترين گل بوستان هستي، اي باغبان هستي من، گاهِ روييدنم باران
مهرباني بودي که به آرامي سيرابم کند. گاهِ پروريدنم آغوشي گرم که بالنده ام سازد . . .
==============

, اس ام اس روز مادر, sms روز مادر
==============

دو موجود هستي گرامي تر است , يکي ميهن و ديگرش مادر است
ستايش کنم زن که او مادر است , که مادر سزاوار زيب و زر است
تو اي مادر من نواي ميهن من , کنم خواب در اغوشت اي سرور من . . .
==============

, اس ام اس روز مادر, sms روز مادر
==============

مادر
کاشکي مي شد بهت بگم , چقدر صدات و دوست دارم
لالايي هات و دوست دارم , بغض صدات و دوست دارم . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

بهشت ها براي تو آفريده شده اند و درختان براي اينکه سايبان تو باشند
سر از خاک بر مي آورند . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

مادر تو غزل زيباي محبت و ايثاري
دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه ميکنم . . .
مادر اي لطيف ترين گل بوستان هستي ، تو شگفتي خلقتي
تو لبريز عظمتي ، تو را دوست دارم و مي ستايمت .
دست بر دعا بر مي دارم و از خداي يگانه برايت برکت , رحمت و عزت مي طلبم . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

مژده به آقايان : پژو ... بدون اير بگ, بدون کمربندايمني, آماده آتش سوزي بدون دليل
دوگانه سوز و آماده انفجار بهترين هديه براي همسر دلبندتان در روز زن !!!
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

دوست دارم هميشه همرنگ صداقت باشي .
روزت مبارک همسر عزيزم . تنها تکيه گاه مني دوستت دارم . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

همسرم روزت را تبريک گفته و هزاران هزار شاخه ي روز صورتي را به همراه تمام عشق که
موجوديم است تقديمت مي کنم قربونت برم بدون که هميشه دوست داشتم دارم و
خواهم داشت . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

همسر عزيزم زن زندگي من بدان هميشه و در هر شرايط دوستت دارم. عاشقانت همه
نامي و نشاني دارند آنکه در عشق تو بي نام و نشان است منم.
روزت مبارک عزيزم . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

السلام اي درخت نور بر تنت هميشه رخت نور
اي الهه ي وفا و عشق اي تو خوبي و صفا و عشق
پاکي از وجود پاک توست عشق قلب سينه چاک توست . . .
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

ولادت ام الائمه ، حضرت فاطمه ، بر شما و بر همه ، مبارک باد . . .
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

سراي احمد امشب رشک طور است , زمين و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد ص , به راهش از جهان گلريز حور است . . .
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

دوش از سرور غيبم , بر گوش دل ندا شد
گفتا زجاي برخيز، , عالم پر از صفا شد
ظاهر فروغ زهرا س , از بيت مصطفي شد . . .
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

ميلاد دختر نبوت ، همسر ولايت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

عالم شده معطر از گلشن خديجه , خندد گل محمد در دامن خديجه
آنان که ديده بستند از خدمت خديجه , کي مي توان ببينند اين عزت خديجه . . .
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

هديه به پيشگاه اين مادر و فرزند نوراني ، صلوات . . .
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

باز از چمن داور، يک غنچه نمايان شد , از يمن قدوم او عالم همه بستان شد
برخيز نما شادي، ايام سرور آمد , چون باز دري بر خلق از روضه ي رضوان شد . . .
, اس ام اس روز مادر ، , اس ام اس روز زن ، com
روز زن بهانه اي است براي تشکر از شما و من خيلي دوستتون دارم
و حاضرم همه دنيامو دو دستي تقديمتون کنم . . .
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

, اس ام اس روز مادر ، , اس ام اس روز زن ،
وقتي محبتت را با همه وجودت به من تقديم کردي و مرا شرمنده الطاف کريمانه ات کردي و
دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردي بار دلدادگي را سخت بر دلم نهادي و امانت
عشق را در وجودم نهادي و عهد کردم که تکيه گاهت در همه لحظاتت باشم. روز ولادت
حضرت زهرا را به شما همسر عزيز و مهربانم پيشاپيش تبريک ميگويم . . .
==============

پيامک تبريک روز زن, پيامک تبريک روز زن, sms تبريک روز مادر, sms تبريک روز زن
==============

, اس ام اس روز مادر ، , اس ام اس روز زن ،
اي مادر عزيز که جانم فداي تو
قربان مهرباني و لطف و صفاي تو
تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .
در آسمان آبي دلم، جايي براي ابرها نيست
مادرم! دعايم کن که با دعايت، دلم خانه دردها نيست
==============




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس جديد روز مادر و روز زن , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه براي مادر , اس ام اس دوستت دارم براي مادر , شعر به مناسبت روز مادر , جملات زيباي تبريک روز مادر , اس ام اس در مورد روز مادر , شعر مخصوص تولد حضرت فاطمه , اس ام اس جديد روز مادر , sms روز مادر , پيامک روز زن , مسج هاي , ولادت حضرت فاطمه , پيامک روز مادر , اس ام اس تبريک روز مادر , اس ام اس تبريک روز زن , اس ام اس روز مادر , sms روز مادر ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com