ام اس عاشقانه براي مادر ,اس ام اس دوستت دارم براي مادر ,شعر به مناسبت روز مادر ,جملات زيباي تبريک رو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 435
بازدید ماه : 430
بازدید کل : 51027
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

ام اس عاشقانه براي مادر ,اس ام اس دوستت دارم براي مادر ,شعر به مناسبت روز مادر ,جملات زيباي تبريک روز مادر ,اس ام اس در مورد روز مادر ,شعر مخصوص تولد حضرت فاطمه ,اس ام اس جديد روز مادر .sms روز مادر .پيامک روز زن .مسج هاي ,ولادت حضرت فاطمه,پيامک روز مادر,اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن

ميلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عيار مکارم و قله رفيع فضائل
صديقه کبري ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها)
هفته ي بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به همه مادران تبريک و تهنيت ميگوئيم . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

زن هستي ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است
بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

به ياد مي آورم لحظه هاي فراز را که :
صداي او اعتبارم مي بخشيد
و لحظه هاي نشيب را که اعتمادم
به ياد مي آورم افراي افراشته اي را ، به ياد مي آورم مادرم را . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

هر زني دو مرد را دوست دارد !
يکي ساخته تخيلات اوست ، و ديگري هنوز به دنيا نيامده !
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

بيشتر مردان موفقيتشان را مديون زن اولشان هستند
و زن دومشان را مديون موفقيتشان !!!
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

آسودگي از محن ندارد مادر ، آسايش جان و تن ندارد مادر ،
دارد غم و اندوه جگر گوشه خويش ، ورنه غم خويشتن ندارد مادر . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

مادرم هستي من ز هستي توست تا هستم و هستي دارمت دوست . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

روز زن بهانه اي است براي تشکر از شما و من خيلي دوستتون دارم
و حاضرم همه دنيامو دو دستي تقديمتون کنم . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

وقتي محبتت را با همه وجودت به من تقديم کردي و مرا شرمنده الطاف کريمانه ات کردي و
دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردي بار دلدادگي را سخت بر دلم نهادي و امانت
عشق را در وجودم نهادي و عهد کردم که تکيه گاهت در همه لحظاتت باشم. روز ولادت
حضرت زهرا را به شما همسر عزيز و مهربانم پيشاپيش تبريک ميگويم . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

اي مادر عزيز که جانم فداي تو
قربان مهرباني و لطف و صفاي تو
تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

و خداوند زن را نمک زندگي آفريد تا مرد را از گنديدگي نجات دهد !
روز زن مبارک !
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

چه گويم در مقام تو , تو اي روح اهورايي , تو نور چشم خورشيدي
تو زهرايي , تو زهرايي . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

همسرم عزيزم ، روز زن فرصتي براي ابراز عشق من به توست
و من با همه توانم صميمانه تو را ميبوسم و دوستت ميدارم . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

بنام آنکه شادي وخوشبختي را آفريد به آسمان گفتم قشنگترين جمله را بگو تا براي
عزيزترين کسم بنويسم : گفت بنويس دوست دارم بي نهايت باصداقت تا قيامت تقديم به
همسرعزيزم به مناسبت سالروز ميلاد حضرت صديقه کبري فاطمه زهرا (ع) و روز زن . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

سالروز ميلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطاي خداوند سبحان، کوثر
قرآن، همتاي امير مومنان و الگوي بي بديل تمام جهانيان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

در نگاه پر فروغت در آماقه سوکوتت تنها محبت را ميبينم مهر تو در زره زره ي وجودم رخنه
کرده و حال به زيبا ترين و مقدس ترين واژه يعني مادر قسم مي خورم که دوستت دارم
مادر عزيزم روزت مبارک . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

مادر، اي لطيف ترين گل بوستان هستي، اي باغبان هستي من، گاهِ روييدنم باران
مهرباني بودي که به آرامي سيرابم کند. گاهِ پروريدنم آغوشي گرم که بالنده ام سازد.
روزت مبارک مادر خوبم . . .
==============

اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن
==============

==============

, اس ام اس روز مادر, sms روز مادر
==============

ميلاد سرور بانوان جهان
و مادر تمام شيعيان بر شما و تمام ايرانيان مبارک باد . . .
==============

, اس ام اس روز مادر, sms روز مادر
==============

شد جهان پرشور و غوغا , صفحه ي گيتي مصفا
بيت احمد طور سينا , پا نهد زهرا س به دنيا . . .
==============

, اس ام اس روز مادر, sms روز مادر
==============

در زاد روز اين پسر و مادر , شمس و قمر قرينه ي يکديگر
مادر، بزرگ بانوي دين، زهراست , فرزند او، خميني روح الله است
مادر، چراغ روشن ايمان است , فرزند، روشنايي ايران است
از مهر مادر و خط اين فرزند , يا رب به ما جدائي از آن مپسند . . .
==============

, اس ام اس روز مادر, sms روز مادر
==============

در آسمان آبي دلم، جايي براي ابرها نيست
مادرم! دعايم کن که با دعايت ، دلم خانه دردها نيست
عزيزترين عزيزانم ، روزت مبارک . . .
==============

, اس ام اس روز مادر, sms روز مادر
==============

تو بهترين گل، ميان شهر گلهايي تو رنگ آفتابي،
شب که مي رسد، مثل ستاره، گوئيا مهتابي
مادر خوبم ، روزت مبارک . . .
==============
 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس جديد روز مادر و روز زن , ,
:: برچسب‌ها: ام اس عاشقانه براي مادر , اس ام اس دوستت دارم براي مادر , شعر به مناسبت روز مادر , جملات زيباي تبريک روز مادر , اس ام اس در مورد روز مادر , شعر مخصوص تولد حضرت فاطمه , اس ام اس جديد روز مادر , sms روز مادر , پيامک روز زن , مسج هاي , ولادت حضرت فاطمه , پيامک روز مادر , اس ام اس تبريک روز مادر , اس ام اس تبريک روز زن ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com