sms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا وsms تو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 51123
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

sms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا وsms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا
به ياد مي آورم لحظه هاي فراز را كه صداي او اعتبارم مي بخشيد و لحظه هاي نشيب را كه اعتمادم به ياد مي آورم افراي افراشته اي را به ياد مي آورم مادرم را ...
==============
چه گويم در مقام تو , تو اي روح اهورايي , تو نور چشم خورشيدي
تو زهرايي , تو زهرايي . . .
==============
sms تولدsms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا
آسودگي از محن ندارد مادر. آسايش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خويش ورنه غم خويشتن ندارد مادر
==============

مادر اي لطيف ترين گل بوستان هستي
تو شگفتي خلقتي
تو لبريز عظمتي
تو را دوست دارم و مي ستايمت!
دست بر دعا بر مي دارم و از خداي يگانه برايت بركت,رحمت و عزت مي طلبم.
==============

sms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي
توي روزگار غربت با غم دل آشنايي
مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن
مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن
==============

sms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا
آسماني پر از ستاره، دشتي پر از گل،
تقديم به آني كه بهشت زير پايش جا دارد
به مادرم...
كه مهرش تا ابد در دلم جاي دارد.
==============

sms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا
تو بهترين گل، ميان شهر گلهايي
تو رنگ آفتابي،
شب كه مي رسد، مثل ستاره،
گوئيا مهتابي
مادر خوبم، روزت مبارك
==============

sms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا
روز زن مبارك باد...
با دادن يك هديه خود را يك سال بيمه بدنه و اعصاب كنيد
==============

مادرجون اين دسته گل تقديم تو،به شرط اونكه تو خودت گل باشي و من خاك زير پات
sms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا
==============

مي دوني فرق روز پدر با روز مادر چيه ؟روز مادر طلا فروشي ها شلوغ مي شه . اما روز پدر جوراب فروشي ها .حالا مي دوني شباهتشون چيه ؟ پول هر دو از جيب بابا مي ره !!!
sms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا
==============

مادر:
كاشكي مي شد بهت بگم
چقدر صدات و دوست دارم
لالايي هات و دوست دارم
بغض صدات و دوست دارم
==============

شد جهان پرشور و غوغا
صفحه ي گيتي مصفا
بيت احمد طور سينا
پا نهد زهـــرا به دنيا
sms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا
==============

ننه جون خيلي آقايي.... از ته دل دوستتتتتتت دارم!!!
sms تولد فاطمه زهرا, sms روز زن, sms روز ماد, sms فاطمه زهرا, اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا
==============

مادر،
اي لطيف ترين گل بوستان هستي،
اي باغبان هستي من،
گاهِ روييدنم باران مهرباني بودي كه به آرامي سيرابم كند.
گاهِ پروريدنم آغوشي گرم كه بالنده ام سازد
==============

پيامبر اکرم ص:
هر کس پيشاني مادر خويش را ببوسد، از آتش جهنم دور مي ماند . . .
==============

اي دوست به حنجر شهيدان صلوات , بر قامت بي سر شهيدان صلوات
از دامن زن مرد به معراج رود , بر دامن مادر شهيدان صلوات . . .
==============

بيستم ماه جمادي , اين ندا دادي منادي
آمده هنگام شادي , فاطمه از مام زادي
==============

, اس ام اس تبريک روز مادر،, اس ام اس تبريک روز زن ،
ميلاد سرور بانوان جهان
و مادر تمام شيعيان بر شما و تمام ايرانيان مبارک باد . . .
==============

شد جهان پرشور و غوغا , صفحه ي گيتي مصفا
بيت احمد طور سينا , پا نهد زهرا س به دنيا . . .
==============

در زاد روز اين پسر و مادر , شمس و قمر قرينه ي يکديگر
مادر، بزرگ بانوي دين، زهراست , فرزند او، خميني روح الله است
مادر، چراغ روشن ايمان است , فرزند، روشنايي ايران است
از مهر مادر و خط اين فرزند , يا رب به ما جدائي از آن مپسند . . .
==============

در آسمان آبي دلم، جايي براي ابرها نيست
مادرم! دعايم کن که با دعايت ، دلم خانه دردها نيست
عزيزترين عزيزانم ، روزت مبارک . . .
==============

تو بهترين گل، ميان شهر گلهايي تو رنگ آفتابي،
شب که مي رسد، مثل ستاره، گوئيا مهتابي
مادر خوبم ، روزت مبارک . . .
==============

آسماني پر از ستاره، دشتي پر از گل،
تقديم به آني که بهشت زير پايش جا دارد
به مادرم . . .
که مهرش تا ابد در دلم جاي دارد . . .
==============

مي دوني فرق روز پدر با روز مادر چيه ؟
روز مادر طلا فروشي ها شلوغ مي شه اما روز پدر جوراب فروشي ها !
مي دوني شباهشتون چيه ؟ پول هر دو از جيب بابا مي ره !!!
==============

مادر، اي لطيف ترين گل بوستان هستي، اي باغبان هستي من، گاهِ روييدنم باران
مهرباني بودي که به آرامي سيرابم کند. گاهِ پروريدنم آغوشي گرم که بالنده ام سازد . . .
==============

دو موجود هستي گرامي تر است , يکي ميهن و ديگرش مادر است
ستايش کنم زن که او مادر است , که مادر سزاوار زيب و زر است
تو اي مادر من نواي ميهن من , کنم خواب در اغوشت اي سرور من . . .
==============

مادر
کاشکي مي شد بهت بگم , چقدر صدات و دوست دارم
لالايي هات و دوست دارم , بغض صدات و دوست دارم . . .
==============

بهشت ها براي تو آفريده شده اند و درختان براي اينکه سايبان تو باشند
سر از خاک بر مي آورند . . .
==============

مادر تو غزل زيباي محبت و ايثاري
دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه ميکنم . . .
==============

همسرم، معناي عشق و دوستي را در تمناي وجود تو يافتم.
مادرم، با تو زيستن، بهشتِ زندگي من است . . .
==============

مادرم، خواستم خوشبوترين گل دنيا را برايت هديه بياورم،
اما ديدم تو خوشبوترين گل دنيا هستي . . .
==============

مادرم، تو تنها ستاره اي هستي که در روز و شب مي درخشي.
ي ستاره ي زندگيم، تو را با تمام وجود دوست دارم . . .
==============

باراني از عشق و نَمي هم ستاره ارزاني تويي که در تبار معصومانه ي نگاهت، چشمان
خسته ي من ستاره مي چيند. خوش آهنگ ترين نغمه هاي هستي نثار قلب خسته و
صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
==============

آبي ترين، دريايي ترين و آسماني ترين تقدسِ زندگي مان
دستان تان را بوسه مي زنيم . روزتان مبارک . . .
==============

در تمام زندگي ام مادرم تنها دليل بودنم بود
روزت مبارک فرشته خلقت . . .
==============




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس جديد روز مادر و روز زن , ,
:: برچسب‌ها: sms تولد فاطمه زهرا , sms روز زن , sms روز ماد , sms فاطمه زهرا , اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا وsms تولد فاطمه زهرا , sms روز زن , sms روز ماد , sms فاطمه زهرا , اس ام اس تبريک تولد فاطمه زهرا ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com