ام اس عاشقانه براي مادر ,اس ام اس دوستت دارم براي مادر ,شعر به مناسبت روز مادر ,جملات زيباي تبريک رو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 580
بازدید کل : 51177
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

ام اس عاشقانه براي مادر ,اس ام اس دوستت دارم براي مادر ,شعر به مناسبت روز مادر ,جملات زيباي تبريک روز مادر ,اس ام اس در مورد روز مادر ,شعر مخصوص تولد حضرت فاطمه ,اس ام اس جديد روز مادر .sms روز مادر .پيامک روز زن .مسج هاي ,ولادت حضرت فاطمه,پيامک روز مادر,اس ام اس تبريک روز مادر, اس ام اس تبريک روز زن

کيست مادر؟ نقشه ايجاد ما
کيست مادر؟ باني بنياد ما
قلب او سرچشمه اميد هاست
سينه او مشرق خورشيدهاست
==============

مادر اي والاترين رويا ي عشق
مادر اي دلوا پس فرداي عشق
مادر اي غمخوار بي همتا ي من
اولين و آخرين معناي عشق
==============

زيبا ترين کلمه برلب هاي بشريت کلمه«مادر» وزيبا ترين آوا،
آواي«مادرم» است.اين کلمه آکنده از عشق و اميد است،
کلمه شيرين و مهر انگيز که از اعماق قلب بر مي خيزد
وزيبائي است.مادر همه چيز ماست
مادر آن روح جاوداني است که
لبريز از عشق و
زيبائي است
==============

زنم از ديده بر دل روي مادر
منم مست کمان ابــروي مادر
گل از خجلت نقابي بر رخش زد
چو آمد عطر مشکين بــوي مادر
==============

تو نمايانگر الطاف خدايي مادر
مروه و حج و صفايي مادر
زير پاي تو بهشت است بهشت
باز هم طفل توام ،هرچه کردم ، چه زيبا و چه زشت
==============

مادر تابلوي آفريدگار است . تار و پود روح مادر را از مهرباني بافته اند.
عشق مادر هديه بزرگ خدا به انسان. پس قدر اين هديه بزرگو ار را بدانيم .
==============

هر لحظه در برابر من اشک ريختي
از چشم پر ملال تو خواندم شکايتي
بيچاره من، که به همه ي اشکهاي تو
هرگز نداشت راه گناهم نهايتي
خداوندا زيباترين لحظه ها را نصيب مادرم کن
که زيباترين لحظه هايش را به خاطر من از دست داده است . . .
مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک
==============

تو گلي خوشبو از بهشت خدايي که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است
از تبار فاطمه اي وگويي وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند
پس هميشه دعايم کن چراکه دعايت سرمايه فرداي من است.
روزت مبارک
==============

مادر اي پرواز نرم قاصدک
مادر اي معناي عشق شاپرک
اي تمام ناله هايت بي صدا
مادر اي زيباترين شعر خدا
روزت مبارک
==============

مادر تنها کسي است که ميفهمد ما چه نمي گوييم . . .
==============

مادر بر من روزگاران گذشته
ليک چه خوشبختم که دستانم بوى تو را ميدهند هنوز . . .
==============

مادر تنها کسيه که ميتوني براش ناز کني
سرش داد و بيداد راه بندازي، باهاش قهر کني!
اما با اينکه تو مقصر بودي بازم با يه بشقاب غذا
با لبخند مياد و ميگه: با من قهري با غذا که قهر نيستي . . .
==============

هنوز هم در پي گذشت سالها تن خسته من
گرمي نوازش تورا مي خواهد.
دوستت دارم مادر
==============

در پي گذشت سالها هنوزهم صداي قلب تو
نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .
روزت مبارک باد
==============

مادر اولين زيباترين واقعي ترين و پابرجاترين عشقي است
که انسانها تجربه ميکنند .
مادر عزيزم روزت مبارک
==============

اي مادر عزيز که جانم فداي تـــو
قربان مهرباني و لطف و صفاي تو
هرگز نشد محبت ياران و دوستان
همپايه محبت و مهر و وفـــاي تو
روزت مبارک
==============

مادر :
خود لغت مادر بهترين اسم وصفتي که ميشه به کار برد
چون وقتي ميگي مادر تمام مفهوم لغت رو گفتي . . .
==============

مادر يعني=عشق
مادر يعني=زندگي
مادر يعني=تلاطم امواج خروشان زندگي
مادر يعني=نوازش
مادر يعني=شمع
مادر يعني=سکوت
مادر يعني=پروانه
مادر يعني=…
روزت مبارک
==============

مادر بودن سخت ترين و پرمشقت ترين کار دنيا است
که تا آخر عمر هم بازنشستگي ندارد
و تنها حقوقي که بابت آن طلب ميکند اندکي عشق است
مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق ميورزم
روزت مبارک باد.
==============

گراميداشت روز مادر، گراميداشت فرشته اي آسماني است
که خداوند به هر انساني در روي زمين يکي از آنها را هديه داده است
فقط و فقط يکي که هيچ جايگزيني ندارد. فرشته مهربان زندگي من
روزت مبارک.
==============

دنياي کودکي ام سرشار از طنين دل انگيز توست
تمام خاطرات کودکي ام را خط به خط با نام تو نوشته امو هميشه تورا مي ستايم.
==============

مادر! در ستايش دنياي پرمهرت ، ترانه اي از اخلاص خواهم سرود
و گلدسته اي از مهر بر گردنت خواهم آويخت.
روزت مبارک
==============

شکوه عشق را در زمزمه هاي مادرانه ات مي يابم
وانگيزه خلقت را از قلب پرمهرت مي خوانم
==============

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده مي کند
و ديدار تو عشق را در دلم به ارمغان مي آورد.
مادر عزيزم روزت مبارک
==============

ايمانم از دعاي توست وخدايم را از زبان تو شناخته ام
عبادت را تو به من آموخته اي ، مادر! اي الهه مهر.
==============

مادرم ! به پاس آنچه به من داده اي ،
به ستايش محبتهاي بي اندازه ات ، و به وسعت همه خوبيهايت دوستت دارم
==============

مـادر تــو بـهشــت جـاودانــي مـادر خــورشـيـد بـلـنـد آســمـاني مـادر
در چشم تـو نـور زندگانـي جـاريـست سر چشمه ي مهر بيکراني مـادر
اي کـاش کـه تـا ابــد نــمـيــرد مادر يـا هـستـي جـاودان بـگيـرد مادر
مهر است سراسر وجودش تــا هـست اي کاش که پـايـان نـپـذيـرد مادر
هر بار که خنده بـر لبش مــي رويــد يا نبض گل سرخ ، سخن مي گويد
چشمان پر از ستـاره ي مــــادر مــن در گــردش آشـنـا مرا مي جـويـد
چون مهر، بـزرگ و بي نـشاني مادر آرام دل و عـــــزيــز جـانـي مــادر
اي کاش هميشه جـاودان مـي بــودي آن قـدر که خـوب و مـهربانـي مـادر
در کوچه جان هميشه مادر بـــاقيست دريـاي مـحبـتـش چو کوثر باقيست
در گـــويــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعريست کــه تا ابد به دفتر باقيست




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس جديد روز مادر و روز زن , ,
:: برچسب‌ها: ام اس عاشقانه براي مادر , اس ام اس دوستت دارم براي مادر , شعر به مناسبت روز مادر , جملات زيباي تبريک روز مادر , اس ام اس در مورد روز مادر , شعر مخصوص تولد حضرت فاطمه , اس ام اس جديد روز مادر , sms روز مادر , پيامک روز زن , مسج هاي , ولادت حضرت فاطمه , پيامک روز مادر , اس ام اس تبريک روز مادر , اس ام اس تبريک روز زن ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com